Tuesday, January 8, 2008

A surge

Minda aku, kepala aku, hati aku.

Hari ini ada pelbagai macam perasaan dan fikiran yang menerjah menerusi tiga saluran yang aku nyatakan di atas.

Memang sensasi yang unik, tidak sedap atau seronok langsung, bahkan sebenarnya memualkan tapi 'still unique nonetheless'.

Dalam minda terasa seperti ada kesesakan trafik akibat 'bottleneck'. Dalam kepala bagai kosong dan 'undecided' dan hati pula macam dicekik sampai nafas tak dapat ditarik dalam.

Mungkin ini hukum karma datang membalas, 'what goes around, comes around'. Mungkin satu ketika dulu, samada secara langsung ataupun tak langsung, aku ada memeningkan insan lain sepertimana aku tengah pening sekarang, jadi sekarang tiba giliran aku pula.

Apa-apalah.

5 comments:

nurulazreenazlan said...

you in love bro?

hehehe.

47 said...

Actually I'm out of it. That and I'm deciding on a number of things that are gonna have huge effects on my life.

Thanks Nurulazreenazlan/Ayien :) your short and simple comment has comforted me a bit. It's like shouting out into the open and someone replied haha. I know I'm not alone at least.

Anonymous said...

"You get some, you lose some"
-Mr Ah Fa

47 said...

A day will come. And on that day I'm gonna get it all.

nurulazreenazlan said...

no problem at all enche 47 =)

last year i learned that the guilt that comes with being the one to break a heart is just as difficult to live with as the pain of getting my heart broken.

it's a life-long lesson, and i'm just sharing my notes =)