Saturday, July 26, 2008

Idola Para Gadis

Merujuk kepada post ini.

Ya, tidak aku nafikan yang kadangkala teman-teman rapat memanggil aku Tomok dan gadis-gadis belasan tahun juga kerap menjerit kegedikan apabila terserempak dengan aku di luar kerana rupa aku yang (mungkin) ada iras-iras dengan wajah vokalis New Boyz itu.

Biar pun telah di mamah usia, rupa aku tetap kekal muda remaja dan anjal. Tapi itu sahaja tidak mencukupi, sebenarnya semua ini bermula setelah aku mengikuti kursus menghias wajah Senandung Tinggi sekitar 6 tahun yang lalu, kursus tersebut memperlengkapkan diri aku dengan pengetahuan dan teknik teknik men-hensem-kan wajah aku ini.

Lihatlah wajah aku apabila lengkap di solek, tidak hairan kenapa gadis-gadis muda menjerit kegedikan bila terlihat aku, kan?


Tapi of course lah, itu semua hanya kosmetik dan bersifat luaran semata-mata. Aku kekal Azroy Bin Jeff pada dasarnya, dan Azroy Bin Jeff adalah berkali ganda jauh lebih hensem dari Tomok mahu pun semua artis lelaki se-Malaya digabungkan.

Terima kasih.

6 comments:

Unknown said...

hensem la u dari blakang.nak tgk dari dpn plak boleh tak azroyyy.. hehe. (cuba nak menjadi gadis2 muda mengedik)

Marjerin said...

i love ur chest..ohh..

Anonymous said...

Hai abang Azroy. Awak nampak panas la pakai 'baju moden hanya untuk lelaki' tu... Kita suka warna pink tu...Naik la warna tu bila awak pakai sebab kulit awak putih kan. :P

Lin Abdul Rahman said...

*cair*...:D

47 said...

angel:
------
i nampak sama sahaja samada dari depan atau belakang haha!


marjerin:
---------
oow..thanks ;) hasil push up (bra)


hah!
-----
hai saudari hah! ;) memang i kepanasan sebab itu cuma pakai baju dalam.


shaz:
------
hi shaz! :) long time no see, hope things are going well!

theblabber said...

dude..baru perasan, i also used this pic dalam on of my entry.haha

oh, am so free. boleh baca segala entry anda dari mula.