Friday, July 25, 2008

The Dark Knight - 2nd Round

*Why so serious?! Hyahaha!!


Akibat ramai sangat manusia (expected), aku terpaksa duduk baris ke dua dari screen pawagam ketika menonton The Dark Knight minggu lepas.

Jadi esok aku akan menonton semula, tempat yang baeek sudah di tempah, dan yang jauh lebih baaeeek lagi...tiket aku di tanggung 100% oleh orang lain.

Macam ini lah yang kita mahu, marilah kita mengembangkan dan mengamalkan budaya belanja membelanja! Especially belanja aku.

Terima kasih.


p/s: Have a nice weekend everyone!

4 comments:

SayaBudakPemalas said...

Tengok di mana? Saya dapat seat baris ketiga dari screen dan kekasih depan screen. Sangat bosan. Harus repeat! ;)

47 said...

Oh sorry, lokasi dan masa tidak boleh didedahkan.

arahan agensi ;)

selamat menonton semula!

47 said...

HaiZZ hUzznIeE! ;)

magenta said...

Hahahha gamba tu. Lawak and scary at the same time. Have a nice weekend too :)