Friday, April 11, 2008

Ana Fenin

Aku pun hairan kadang-kadang kenapa aku maintain blog ini, siap ada masa-masanya aku tulis panjang-panjang dan dengan bersemangat, tapi semuanya aku buat secara anonymous, padahal bukannya ada orang buru aku pun, tak ada juga yang berdendam.

Gambar sendiri pun tak ada, nama betul pun tak ada, latar belakang pun tak ada.

Ok, aku sekarang sedang sakit kepala, agaknya migraine zaman dulu-dulu sudah kembali, tak ada idea dan sibuk. (tak apa, aku sudah beli ubat, Milidon 500, berkesan)

Aku juga rasa aku mahu tamatkan anonymity di sini, at least bila ada orang baca post-post aku yang ada idea macam bagus, muka dan nama aku akan dikenang (tak tahulah apa faedahnya ini).

Baik, nama aku adalah Azroy Bin Jeff.

Latar belakang aku - dengarlah cakap-cakap yang sedang tersebar sekarang, yang kata bloggers ini semuanya housewives bosan -kerana memang betul, cuma bezanya aku ini bukan housewife, tapi househusband.

Cerita pasal berkenalan dengan perempuan dulu, itu semua tipu, cerita aku ini muda, itu semua tipu, cerita aku senaman dan jadi fit, itu tipu, cerita aku ini single, itu pun tipu.

Sebenarnya, aku sudah lama berkahwin dan hidup ditanggung isteri -seorang datin, dan aku juga ada 2 anak remaja dan satu anak kecil yang sentiasa memeningkan kepala aku.

Ini rupa sebenar aku:


Terima kasih.

28 comments:

Dayana said...

HAHAHAHAHA!!!!!

Anonymous said...

usotsuki.

Anonymous said...

bra di sponsor cik magenta ke?

good taste wei!hahahaha

iqanabeera said...

err. as long as u still write the way u do now, no one will mind.

:D

Anonymous said...

ya, aku percaya itu kau.

47 said...

dayana:
-------
isk, tak baik gelakkan orang tau. dah macam ini, nak buat macam mana lagi.


takahara:
---------
uso jyanai yo! boku wa futoi oyaji da!


erm:
-----
bukan, itu isteri aku yang punya, anak kecil aku yang selalu peningkan kepala aku tu pakaikan kat aku time aku tido...haih


iqanabeera:
------------
aaww..thank you :) and thank you too for accepting me for who I really am.


hanakirana:
------------
terima kasih :)

magenta said...

i dah baca entri ni semalam. i was at lost for words.

pagi ni, i klik nak komen lagi, still at lost for words. manalah you dapat bra macamtu. :p

Anonymous said...

.sexy.

NeemoNeemo™ said...

Geram nak gigit.

oops. maksud saya, nak lempang.

Anonymous said...

omfg.

xpe2. i'll definitely still read merces letifer.

and oh, mana u dapat nama for this blog? love it.

i got a thing for blog names, tak tahu kenapa.

Anonymous said...

Lao xiong ah, yu ren jie yi jing guo le shi yi tian le, ni zhi dao ma? :P

Hali Munan said...

47, just like iqanabeera said, looks are overrated. I'd take an intelligent conversation over a pretty face any day :)

Anonymous said...

Nice bra, u beli kat mana?

Anonymous said...

.....

USOTSUKI.





Azroy. masa darjah satu cikgu suruh saya jadi ketua kumpulan, marah Azroy kalau dia buat bising.

Lisa said...

Oh gosh...u really think i'm going to fall for that picture?!! Hahaha

Anonymous said...

Hahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!

P/s: cute bra!Beli kat mane tu? ;P

Puteri Gunung Ledang said...

macam mane bini u datin. U datuk la ek?

47 said...

magenta:
---------
that's my wife's bra, i have no idea where she bought it.


anon:
------
thanks ;)


neem:
------
ouch! pedihnya kena gigit...eh lempang :P


zureen:
--------
merces letifer = latin for "lethal trade"

motto untuk agensi dalam game hitman. I like it too, sbb tu pilih jadi nama blog.


chen:
-----
I'm gonna have to reply that later :P bu hao yi si, wo de hua yu hai bu gou hao le.


hali munan:
------------
awww, thank you man :)

that's very sound principle, I abide by it too.


anon-hippo:
-----------
tak beli pun, isteri yang punya, anak kecil pakaikan time tido petang.


takahara:
---------
sonna koto wa nai :)


lisa:
------
yeah,i understand, the truth can sometimes be very bitter :)


hah!:
------
ish, gelakkan orang. tak baik tau.

mukrimania said...

inilah wajah lelaki yang gosok gigi dgn menggunakan pencuci muka sbg paste...

opsss.sorry...

47 said...

hahaha! tak perlu cakap sorry, memang kejadian benar tu.

kalau tak disebut semula kat sini, mungkin aku dah terlupa kejadian tu.

Lin Abdul Rahman said...

Hahah you got me there - up the part where you reveal your real name. Your 'real' profile redefined cliche!

mukrimania said...

adakah pencuci muka itu telah menyebabkan anda menjadi gemuk???

jika ya...aku ingin mencuba.

47 said...

putri gunung ledang:
---------------------
nope, dia dapat gelaran datin dari perkahwinan yang sebelum ini.

selepas kematian suami, dia kahwin dengan i..isk isk isk


mukrimania:
-----------
sila cuba dan rasa sendiri.

thinker bell said...

mcm haram!!! =))

weh, where is this hadiah besar dan istimewa that u've promised me ages ago? haha

amer zaman said...

haha.

baik.

encik 47.

salam kenal.

47 said...

thinker bell:
-------------
not yet :) once i'm thru with my thang and start to earn more dough, i'll get you your present ;)

wish me luck!


amer zaman:
------------
salam kenal juga.

47 said...

shaz:
-----
i got you where? this is real! :D

N said...

hahahaha.
is dat really u?
gila lucu!