Wednesday, April 2, 2008

Collaboration - TAMAT

Aku tulis di sini idea-idea yang timbul dari kepala otak aku hasil dari stimulasi mental dari persekitaran aku. Boleh saja aku berhenti bila-bila yang aku nak, kadang-kadang bosan juga, tapi aku jadi terpanggil untuk terus tulis lagi kerana ada interaksi dan pertukaran buah fikiran di sini.


Kepada fellow bloggers dan commenters yang selalu singgah sini, dari dulu sampai sekarang, aku nak cakap terima kasih kerana, kamu semualah yang menghidupkan blog ini sebenarnya.


Ok...aku pun kurang pasti kenapa aku bagi ucapan terima kasih macam tu, tapi lantaklah, memang you guys deserved it dan lambat laun aku akan cakap juga, jadi kenapa tidak sekarang.


Seterusnya, terima kasih Magenta, kerana datang lepak di sini. Kolaborasi yang sebenarnya bersifat eksperimental ini memang sesuatu yang unik bagi aku. Alang-alang bercakap pasal eksperimental, aku ingin cakap juga yang blog ini pun sebenarnya memang eksperimental, tak pernah lagi aku tulis panjang-panjang dalam bahasa Melayu selain di sini. (maybe pernah.... tapi zaman berlatih tulis karangan untuk SPM dulu lah)


Baik! Bye bye Magenta! Senang-senang datang lagi ya :)


p/s: Siapa-siapa nak datang pun boleh, naturally...gadis-gadis akan diberi prioriti lebih dari lelaki haha! Ingat, kalau datang bawa buah tangan!

11 comments:

Anonymous said...

rancangan berjalan seperti biasa harap maklum(walaupun kurang satu set buah dada)

magenta said...

erm: oih! aku belum blah lagi dah mengumpat pasal (buah dada) aku! tahulah kamu nak ganti jawatan lama aku di sini. tapi kamu kekurangan ass-et. harap maklum.

Anonymous said...

NOOOOOOOOOOOOOOOO.

Uuuh sakit belakang membongkok sambil membaca.

NeemoNeemo™ said...

Buah tangan je?

47 said...

haha!

nak bawa buah lain-lain pun boleh juga, di alu-alukan ;)

farizzet said...

tapi magenta tak perlu delete entri yg ditaipkannya disini kerana entri tersebut untuk blog ini dan pengnjungnya, bukan untuk anda sorang. bak kata pepatah orang puteh, "dont be selfish..."

mungkin anda bole collaborate ngan orang lain yg kurang 'meletup'/'under radar' seperti saya.
:p

teruskan memblog dengan cara tersendiri, moga tidak distereotypekan oleh blog kerajaan.

iqanabeera said...

merces letifer akan jadi blog alpha male kah? LOL.

47 said...

LOL, tak cukup alpha male lagi ke sekarang? :P

Lin Abdul Rahman said...

alpha male pon alpha male-lah, asalhkan buah2 fikiran bernas blog ni terus ada.

magenta said...

farizzet: heh sbb saya tak selfish la saya delete. sbb saya, blog ini dpt comment2 yg menyuruh saya screw diri sendiri dlm description yg explicit (semua tak di approve). saya tak kisah. tapi kesian 47. hahahah. collaborate? dah dpt 2 offers since then. korang sure x sedar i don't really have a fanbase, more like weirdos and perverts who hate me but keep on coming back to read. i am their perverse pleasure.

i've deleted my posts. i don't think anyone reads old posts, do they? tp sbb someone else requested i keep the posts as well, boleh klik link ini untuk baca my posts from merces letifer --> http://imagenta.wordpress.com

lagipun i think byk 47's punya admirers are secretly rejoicing i quit this blog. wahahaha.

47 said...

shaz:
-----
it's been a while eh, hope things are ok with you!

truth be told, the word alpha male conjures up an image of a tree dwelling primate in my head LOL

therefore i have to say that i'm not an alpha male, rather i'm a refined male(cewah).

flattering as it is to hear someone say that this blog contains bernas ideas, I appreciate your saying it.

thank you!



magenta:
---------
about those comments, I rejected em all because they did not contain any form of intellectual or mental weight. pure shite more like it.

and rejecting em was never a problem.

don't take em too seriously eh, "jangan tension-tension, happy-happy je"

take care!