Tuesday, December 16, 2008

Sangkaan Meleset


Sepanjang kehilangan aku dari blogosfera Malaya (kalau boleh dipanggil kehilangan lah), aku banyak menerima kiriman-kiriman emel yang tak putus putus dari para pembaca. Kebanyakannya, seperti yang kamu mungkin telah jangkakan, adalah gadis muda comel dan seksi tapi innocent, samada mereka berpakaian atau tidak ketika mengirim emel kepada aku...itu terpulanglah kepada imaginasi kamu sendiri.


Isi kandungan emel-emel yang aku terima ini semuanya hampir sama, dan aku rasa mungkin juga turut me-reflect apa yang kamu fikir tentang aku apabila aku hilang. Jadi yang paling utama, aku ingin memberitahu semua supaya tak perlu risau...ianya bukan seperti sangkaan kamu semua.


Walaupun kehilangan aku yang sekejap ini berlaku sebaik sahaja yoga diharamkan, kamu tak perlu takut atau risau, kerana aku bukanlah seperti yang ditanya-tanya dalam ratusan emel yang kamu kirimkan...


Ya! Aku bukan yoga.


Terima kasih.

11 comments:

NeemoNeemo™ said...

Comel. yes...
Seksi. yes....semulajadi.
Innocent. No!

Maknanya bukan NeEM yang hantar email tu. sekian mekasih.

Firdauz takes five said...

lol@aku bukan yoga

kamu sungguh kelakar!

cepat tulis banyak-banyak lagi.

jangan hilang lagi tau

=)

Pously Naie said...

Oh I am so innocent. I am I am. Welcome back.

MariaFaizal said...

Welcome back.

Huzai Mansor said...

ah.

Aku rindukan entri2 kau.


Tulis. tulis. tulis!

unicorn said...

kadang-kala kita juga perlukan masa untuk bersendiri...begitu?

CAHAYA said...

wah! banyak peminat. tapi takda yang gemuk, debab, chomel dan innocent kan? haha!

the artist and i said...

tengok saja ni

iqanabeera said...

lama hilang, then baru one post i'm laughing myself silly again. lol

47 said...

neem:
-----
ooo tak innocent rupanya...kena hukum ni nampaknya :P


firdauz:
--------
oh thank you, aku akan cuba untuk tidak hilang lagi :)


pously naie:
------------
aaah! menepati ciri-ciri yang dinyatakan..bagus!


maria:
------
thank you!


huzai:
------
terima kasih kerana rindukan aku, malangnya kamu tak cute seksi tapi innocent :D


unicorn:
--------
yep, precisely. kadang-kadang kita perlu hilang dan instead of bercakap dengan orang, kita patut bercakap dengan diri sendiri.


cahaya:
-------
ooh, boleh saja, peminat saya datang dari pelbagai rumpun bangsa dan rupa bentuk! :D


weed:
-----
jom kita tengok XD


iqa:
----
hi iqa! thanks ;)

Anonymous said...

Malaysia great failure country..ahaha