Wednesday, June 11, 2008

Suka

Aku suka gambar poster motivasional ini. Rasa termotivasi untuk berusaha keras supaya mampu membeli sebuah rumah agam (manor) dan mengadakan parti di dalamnya. Aku akan jemput semua orang yang aku tak suka dan umpan mereka dengan menu yang mampu membuatkan pemilik hotel lima bintang menangis seperti bayi.

Bila parti bermula, dan sebelum mereka sempat menyentuh makanan dan minuman, muzik akan dihentikan, kemudian aku mahu umumkan kuat kuat...

Dan dengan segera para butler akan menjatuhkan semua makanan di atas meja-meja ke atas lantai. Baliklah semuanya dengan lapar.

Hmm..ataupun benarkan mereka makan dahulu, tapi semua minuman dan makanan telah di campur dengan ubat julap. Selepas ubat julap mula memberi kesan, baru aku halau semuanya.

Hahaha!!..Hahahabis. (haih)

10 comments:

magenta said...

Hahaha whoa. You ok?

47 said...

I'm allright :) it'd be cool if i can really do all that.

that's all there is to it, one of my many demented dreams mwahaha.

Take care.

Pourpres~ said...

ape kes?! hahahahaha

Lisa said...

Hey mister,

Whats with the evil motivation thoughts? Hmmmm...

Anonymous said...

Hmmm....Psycho! HAH! :P

iqanabeera said...

oooook. you make a really sucky host then. sungguh un-jay gatsby. LOL.

SayaBudakPemalas said...

haahahhahahaaha...

best2..especially bab guna julap tu. memang merana. :P

NeemoNeemo™ said...

Orang kelahiran ogos ni cute tapi kuat berangan.

bajukurung said...

aku suka ngan idea ko....dan hampir pernah aku buat dulu...dan akhirnya aku plak yg rasa bersalah....DEM!

so sejak peristiwa itu bila aku buat majlis aku akan asingkan time dan grup camni :

1)geng suka tp tak suka, dan bermuka-muka : paling awal dan cepat balik
2) geng bdak2 kolej : awal dan tgh2
3) geng bdak2 skolah : paling lambat pasal aku nak lepak ngan dowang spai malam siap sambung kat mamak
4) geng bdak2 keje : buat2 terlupa

haa ok tak planning aku?

47 said...

everybody:
-----------
this is why i love you guys :)

if i were to shout something like this out there, people would either think i'm crazy or some, who are a little stupid, might even try to beat me (after which of course they'd be beaten to hell and back by me before they could even touch me)-hell, why am i saying this?!

anyway...here, it's different. you guys are cool ;) keep on rocking and have a nice day!