Thursday, April 2, 2009

Bukti Kasih Sayang

Kurang update? Tak ada update?

Betul...betul...aku takkan berdebat dengan kamu tentang ini kerana ia memang benar. Tapi tolonglah, jangan sekali-kali mentafsir kekurangan update ini sebagai petanda bahawa aku telah melupakan kamu.

Tidak sama sekali, aku masih sayang sama kamu! Wo ai nimen! (wo ye ai ni keai nu ren!)

Nah! Bukti kasih sayang aku, wallpaper percuma yang bakal membuatkan kamu tak senang duduk depan komputer. Setiap kali nafsu kopi kamu digodak wallpaper ini, lalu kamu menghirup secawan kopi panas yang lazat lagi menyegarkan, ketahuilah kasih sayang aku untuk kamu sama lazatnya jika tidak lebih dari hirupan itu (LOL).




Have a good day!

13 comments:

Zulfadli Zainal said...

oh lega.

Ara said...

wo ye hen ai yingjun (lelaki) ren...

HAHA! lupe da what is 'lelaki' in that language.. ;p

theblabber said...

kopi je? i demand more. LOL

the artist and i said...

hahaha.

nak sangat kan..

NeemoNeemo™ said...

Good day 2 u too.

-dari seorang Leng Lui yg tak faham mandarin-

47 said...

melon:
------
sehingga menjilat skrin komputer.


ara:
----
"nan" is the word you're looking for. and i could probably be the man you've been looking for :D


miezi:
------
kopi la ok :)


ms weed:
---------
sangat (:


neem:
-----
oh thank you neem si leng lui!

bokbon said...

gambar tu, makin ditenung makin sedap pula kelihatannya, haih!

47 said...

setelah 14 hari, baru aku reply komen , untuk itu aku minta maaf, jangan terasa atau apa-apa, sila tambah kopi :)

joegrimjow said...

salah anggap
pastikan tidak bersawang

47 said...

rasanya memang sudah hampir bersawang.

magenta said...

vinegar and rice. just like old times. heh.

47 said...

yep...just like old times :)

Ara said...

tee hee... *blush2*